środa, 20 sierpnia 2014

Prologue Part II.



Obiecał, że będzie, że nie odejdzie.
Mówił, że to już na zawsze.
Miało być lepiej, miał uczynić moje życie lepszym.
Uwierzyłam we wszystkie jego puste słowa.
Teraz wiem o co chodziło.
Ufałam mu a on to wykorzystał.
Zrobił to mimo, że obiecał.
Przeważnie nienawiść przeradza się w miłość.
W tej sytuacji jest na odwrót.
Jestem tego pewna.

Harry, nienawidzę Cię.




---------------------------------------------------------------------------------------
A więc, mamy krótki wstęp do nowej części.
Jutro oczywiście jak mi się uda dodam 1 rozdział.
Niestety nic nie mogę obiecać.
Mam jutro spotkanie klasowe i nie wiem czy uda mi się zdążyć go skończyć.
Jednak postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy.
A i jeszcze jedno teraz będę oczekiwać  konkretnej liczby komentarzy za co w zamian dodawać będę nowe rozdziały. Mam nadzieję, że ktoś to jeszcze czyta i skomentuje zwykłym "czytam" i zwiększy szanse na nowy rozdział.
 

1 komentarz:

  1. jezuniu nawet nie wiesz ile czekałam na wznowienie ;)
    Aww.. Hazza sobie u mnie przewalił tym że ją odstawił do rodziców i długo będzie musiał odbudowywać to co zburzył.
    Oczywiście kochana, że nadal czytam.
    I nie wiem czy to kogoś zmotywuję z tymi komami ale mam nadzieję, że tak.
    LUDZIE KOMENTUJMY! (stwórzmy taką kampanię reklamową) haha
    No nic czekam na 1 rozdział.
    weny <3
    Buziaka ;**
    A.

    OdpowiedzUsuń